Saknad!


Ikväll sitter jag på jobbet (fick hoppa in två nätter under sommaren) och jag saknar min familj  där hemma nåt enormt,löjligt kanske?
Man är så van att alltid finnas där,alltid kunna pussa krama och busa med min bebis när jag vill..
och på gubben såklart ;)
Men jag står ut,Lowa somnade innan jag körde och lär sova imorgonbitti när jag kommer hem..och jag ska ju sova-på jobbet ;)
så det är lyx!

Idag har vi varit på stranden,Lowa skötte sig exemplariskt ;)
Så skönt att kunna få ha en del utav livet innan mammarollen kvar-soldyrkare som jag är =)
Leksaker,parasoll,skugga,majskrokar och mycket kärlek-så tycker tom Lowa att stranden är underbar =)

nehe om jag skulle gå och rulla tummarna lite så tiden går fortare....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0